Friday 24 October 2008

Raya Game

Pada suatu malam yang indah minggu lepas aku duduk menonton TV. Rancangan astro amat membosankan, lalu aku pun menswitch on komputer riba ku dan mengupload gambar dari kamera kesayangan ku. Bermacam-macam aksi bintang ku lihat di dalam gambar yang ku ambil petang tadi. Semua pemain kelihatan seperti bintang dan bulan, yang banyak terlebih seperti bulan lah. lalu aku pun memulakan kerja ku mengupdate blog. semua gambar ku update termasuk gambar raya. Setelah siap aku pun tersenyum dan berpuas hati. Setelah seminggu aku pun masuk balik ke blog itu.......jeng..jeng ...alamak mana tah gamabr ku upload ari atu...oh baru aku sedar..rupanya aku bermimipi mengupload gambar pada minggu lepas..heheh jgn marah.....maka dgn ini saya upload lah semula hari ini...
Permainan petang itu d taja oleh mineral water ini

Perlawanan hebat kroniz ketinggalan 3-2 pada separuh masa pertama
Penjaring di separuh masa pertama gol kedua...Gol pertama dari Aming sebelah kanan..yg sebelah kiri tu menumpang happy saja...


Kehadiran pemain re import NO 10....memberi Sedikit nafas baru..

Bukti pemain kroniz bermain bersungguh-sungguh

Namun bola itu bulat walaupun ketinggalan...
Arch ...mengembalikan kehebatan Kroniz dgn menjaringkan dua gol

Penonton berpuas hati dgn keputusan Seri 4-4

Ini dia pemain re-import sama2 lah kita saksikan apa yg dapat beliau buat selain mengurangkan berat badan

No comments: